هر یک از ما ممکن است چندین بار برای یادگیری زبان انگلیسی تلاش کرده و شکست خورده باشیم. در برخی موارد روش مطالعه اشتباهی را انتخاب می کردیم و در مواردی دیگر ساعات طولانی مطالعه ما را خسته و بی حوصله می کرد.

بر اساس گزارش راهبردی معاصر؛ فرآیند یادگیری زبان انگلیسی یک فرآیند نسبتا طولانی است، به خصوص اگر می خواهید انگلیسی را از ابتدا یاد بگیرید. اهمیت این فرآیند یادگیری زمانی افزایش می یابد که می خواهید به خارج از کشور سفر کنید و نیاز به تقویت زبان خود در یک دوره زمانی معین برای حضور در آزمون های آیلتس یا تافل دارید.

اما با وجود تمام این ناکامی ها، با اتخاذ یک تصمیم هوشمندانه می توانید برای شرکت در آزمون آیلتس و سایر اهداف تحصیلی زبان انگلیسی را سریعتر یاد بگیرید. در واقع با کمک میانبرهایی در مسیر آموزش، در زمان کمتری به هدف خود خواهید رسید. استفاده از یک درس خصوصی از معلم زبان انگلیسی میانبر بسیار خوبی برای یادگیری سریع زبان است. اما چگونه می توانید با استفاده از یک معلم خصوصی از سفر آموزشی خود لذت ببرید و در مدت کوتاهی به هدف خود برسید؟

گرفتن مدرک آیلتس زمان بر است

همه ما در مورد مسائل مهاجرت می دانیم. همه ما فراز و نشیب های سفر را می دانیم. همه کسانی که سرگردان بودند مطالبی را در رابطه با مسیرهای فراز و نشیب خود ارائه کردند. با این حال، این مقاله اطلاعاتی در مورد امید و چگونگی کاهش مشکلات سفر ارائه می دهد. علاوه بر کارهای مرتبط با سفر، یکی از بزرگترین دغدغه های زبان آموزان، یادگیری زبان انگلیسی برای بهبود مهارت های زبانی و اخذ مدرک زبان انگلیسی است.

به طور خاص، بیشتر کسانی که می خواهند زبان را برای قبولی در آیلتس یا تافل یاد بگیرند، با محدودیت زمانی مواجه هستند و به هیچ وجه نمی توانند زبان انگلیسی را یاد بگیرند. یکی از راه های یادگیری فوری زبان انگلیسی استفاده از معلم خصوصی زبان است. زیرا در کلاس خصوصی زبان انفرادی، روش تدریس معلم با توجه به برنامه و اهداف دانش آموز تعیین می شود و معلم با توجه به سطح دانش آموز، مطالعه خود را آغاز می کند. این روش آموزشی به افراد در یادگیری و تسلط بر زبان در مدت شش ماه تا یک سال کمک می کند. حتی کسانی که به زبان انگلیسی مسلط هستند و فقط در تلفظ و مکالمه مشکل دارند، با استفاده از این روش در بازه زمانی یک تا سه ماهه می توانند پیشرفت چشمگیری در مکالمه انگلیسی داشته باشند.

شناسایی کتاب های انگلیسی با توجه به سطح دانش آموز

ناگفته نماند که یافتن و به دست آوردن منابع موجود در زمینه آموزش زبان انگلیسی دشوار است. همه زبان آموزان نمی توانند کتاب هایی به زبان انگلیسی در سطح خود پیدا کنند. وجود منابع مختلف آموزش زبان انگلیسی زبان آموز را سردرگم می کند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد درس های زبان خصوصی، رفع چنین سردرگمی است. زیرا یک زبان خصوصی بسته به دانش معلم و روش تدریس انتخابی منبع خوبی برای یادگیری است. علاوه بر این، وی بر اساس تجربیات به دست آمده در طول سال های تدریس، از انواع کتاب ها و منابع موجود در زمینه آموزش زبان آگاهی کامل دارد و می داند که چگونه رویه خود و خود را با سطح دانش آموز تطبیق دهد. . می تواند منابع خوبی برای یادگیری فراهم کند.

چگونه یادگیری زبان انگلیسی را شروع کنیم؟

اگرچه این سوال اغلب مطرح می شود، اما بسیار مهم است. اکثر مردم نمی توانند به این سوال پاسخ درستی بدهند. اما پاسخ ما این است که انگلیسی را از جایی شروع می کنند که در مدت زمان کوتاه تری به هدف برسند. هر زبان آموز می تواند سبکی را برای یادگیری زبان انگلیسی انتخاب کند. فرآیند یادگیری را از کتاب های مختلف زبان شروع کنید و با استفاده از روش های مختلف مانند استفاده از معلم مهارت های خود را تقویت کنید. اما آیا می توانید با این روش ها به هدف خود یعنی یادگیری سریعتر زبان انگلیسی برسید؟ در پاسخ باید گفت که نتیجه مشخص نیست. انتخاب این روش ها با اشتباه و کسب تجربه همراه است. دانش آموز با استفاده از آزمون و خطا و کسب تجربه به تدریج می تواند راه درست یادگیری را بیابد، البته ممکن است این روش عواقب زیادی برای او داشته باشد. از جمله این پیامدها می توان به از دست دادن یک فرصت طلایی یادگیری اشاره کرد.

اما می توانید هزینه ها و پیامدهای انتخاب های خود را با استفاده از تجربیات دیگران کاهش دهید تا در مسیر درست قرار بگیرید. با کمک یک معلم خصوصی زبان انگلیسی مجرب، می توانید روند یادگیری زبان انگلیسی را به سرعت طی کنید.

یک معلم خصوصی زبان می تواند بر اساس تجربیات خود زمان بیشتری را صرف درس های مهم تر کند و با گذاشتن مطالب و اطلاعات کم اهمیت، زمان بیشتری را برای یادگیری بهتر دانش آموزان آزاد کند. در کلاس خصوصی کنترل دانش آموز بسیار بالاست و از آنجایی که درس انفرادی است معلم می تواند بیشتر یاد بگیرد و دانش آموز را بهتر درک کند.

کلاس های زبان خصوصی کاملاً منحصر به دانش آموز است و معلم با توجه به سطح آمادگی دانش آموز، اهداف یادگیری زبان او و محدودیت زمانی دانش آموز شروع به تدریس می کند. علاوه بر این، در یک کلاس خصوصی، معلم به دقت دانش آموز را زیر نظر می گیرد و در طول جلسات مختلف، میزان یادگیری او را ارزیابی می کند.

شهریه آموزش زبان انگلیسی در منزل

یکی از دغدغه های هر زبان آموز در انتخاب سریع روش یادگیری زبان انگلیسی، هزینه کلاس های خصوصی در منزل است. زیرا معتقدند هزینه زبان خصوصی از هر روش دیگری بیشتر است. اما برای یادگیری زبان باید چندین فاکتور مهم را همزمان در نظر بگیرید و سپس تصمیم بگیرید. سه عامل مهم در تصمیم گیری زمان رسیدن به هدف، انرژی و زمان تلف شده و هزینه پرداختی. به عنوان مثال، ممکن است یک دانش آموز زبان نیاز داشته باشد که ظرف یک سال برای آزمون آیلتس آماده شود. این امکان وجود دارد که بر اساس بودجه خود در تدریس جمعی مؤسسات شرکت کرده و از روش حرارتی این مؤسسات استفاده کنند. با توجه به سطح عینی و پایین زبان ایشان به جرات می توان گفت که در زمان تعیین شده نمی تواند برای آزمون آماده شود. در حالی که این فرد برای رسیدن به هدف خود انرژی و هزینه زیادی را صرف رفتن به کلاس ها و یادگیری زبان کرد.

اما اگر آن فرد رشته تحصیلی مناسبی را انتخاب کند و با استفاده از کلاس های خصوصی با مدرس زبان خود را برای امتحان آماده کند، می تواند با همان قیمتی که برای کلاس گروهی خرج می کند و بدون خستگی در زمان مورد نظر، به نتایج دلخواه برسد.

برای شرکت در آزمون آیلتس و یافتن محل تدریس خصوصی مناسب، سریع آماده شوید

به دنبال دغدغه زبان آموزانی که قصد یادگیری سریع زبان انگلیسی را دارند، پلتفرم استادبانک اقدام به جذب مدرسین با استعداد کرده است. برای انتخاب این اساتید حرفه ای می توانید به سایت معلم خصوصی استادبانک مراجعه کنید یا در صورت عدم تاخیر در شروع یادگیری زبان و ثبت درخواست با قیمت های تدریس خصوصی امسال با شماره 02191005343 تماس بگیرید. شما می توانید با استفاده از یک معلم خصوصی در پلتفرم استادبانک، راهی سریع برای یادگیری زبان انگلیسی برای آماده شدن برای آیلتس پیدا کنید.