اگر کارتریج تونر چاپگر خالی باشد، ممکن است خشک شود و قابل پر کردن نباشد. اگر کارتریج بخرید باید بیشتر از هزینه کارتریج بپردازید. وقتی متوجه می شوید که جوهر در حال اتمام است، بهتر است. بلافاصله آن را شارژ کنید. در پرینترهای جوهرافشان در صورت عدم استفاده طولانی مدت کارتریج آسیب می بیند. جوهر کارتریج خشک می شود و هد چاپ می سوزد.

نکات مهم هنگام خرید کارتریج

معمولا قبل از خرید چاپگر مورد نظر خود باید به کارتریج آن نیز توجه کنید، چاپگرهای سیاه و سفید نسبت به پرینترهای رنگی ارزانتر هستند زیرا کارتریج یکسانی دارند، گاهی اوقات دانستن همه چیز در مورد کارتریج حتی از خود چاپگر نیز مهمتر است. تونر کارتریج تک رنگ مشکی همان کارتریج های رنگی است، هنگام خرید کارتریج باید مراقب باشید که با چاپگر مورد نظر شما سازگاری داشته باشد، هر کارتریج برای چاپگر مهم است و باید در خرید دقت کنید.

نکاتی برای افزایش کارتریج

بهتر است قبل از چاپ، متن روی کاغذ را بررسی کنید تا به دلیل غلط املایی یا هر دلیل دیگری مجبور به چاپ مجدد همان متن نباشید. بهتر است تنظیمات چاپگر خود را با توجه به نیاز خود تغییر دهید زیرا جوهر تنظیمات کارخانه ای است و مصرف جوهر بیشتری در حین چاپ دارد و برای مصرف کمتر جوهر و جوهر می توانید به جای فونت های بزرگ از فونت های کوچک استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که اندازه فونت در افزایش عمر کارتریج نیز موثر است. در نهایت باید به چراغ ها و هشدارهای روی صفحه چاپگر نیز توجه کنید.

کارتریج را بارگیری کنید

شارژ فرآیند پر کردن مجدد کارتریج با تونر یا جوهر است. با گذشت زمان، کارتریج تونر تمام می شود و باید دوباره شارژ شود. مراحل شارژ مجدد کارتریج مشخص است و باید توسط متخصصین شارژ انجام شود.

کارتریج مغناطیسی

این قسمت از یک میله استوانه ای ساخته شده است، دارای نیروی مغناطیسی است، آهنرباهایی که تونر روی آن وجود دارد باعث چاپ کاغذ می شود، زمانی که چاپگر کاغذ را با کیفیت پایین چاپ می کند یکی از دلایل آن است. آهن ربا. کاغذ، یعنی کارتریج مغناطیسی مشکل دارد.

کارتریج درام

درام بخشی از کارتریج است و یک غلتک فلزی است که نقش مهمی در چاپ کاغذ دارد. درام جدا از کارتریج است. درام به طور جداگانه قابل تعویض است. تصاویر و عکس ها با درام چاپ می شوند. در چاپگر لیزری، این درام است که تونر را روی کاغذ می‌ریزد و تصویر مورد نظر را چاپ می‌کند.

کارتریج با چیپست

روی تراشه، میزان چاپ کارتریج با تعداد برگه ها از پیش تعیین می شود. با کاهش مقدار جوهر و جوهر داخل جعبه چاپگر، مقدار کاغذ جوهر نیز کاهش می یابد. در نهایت وقتی جوهر و جوهر تمام می شود، پیامی از دستگاه به شما می دهد.

کارتریج اصلی

بر روی کارتریج اصلی، هولوگرام هسته ای متصل است و از بدنه کارتریج جدا نمی شود. شماره سریال نیز در پشت کارتریج حک شده است و اگر به دنبال آن هستید باید با شماره بدنه یکی باشد. با کیفیت بالا لطفا این کارتریج را بخرید

یک کارتون بکشید

می توانید هولوگرام کارتریج آوافرهنگ طرح چینی را از بدنه آن جدا کنید. همچنین شماره سریال با شماره بدنه مطابقت ندارد. این نوع کارتریج ها به چند دسته تقسیم می شوند که در پایان مقاله در مورد آنها صحبت خواهیم کرد. شما می توانید کارتریج های طراحی را با قیمت کمتر خریداری کنید.

کارتریج درجه یک

این نوع کارتریج که به کارتریج درجه یک معروف است دارای بشکه و چیپست بوده و از قطعات با کیفیت ساخته شده است. تعداد حروفی که می توانید با این نوع کارتریج دریافت کنید با کارتریج اصلی یکسان است. این کارتریج را می توان چندین بار پر کرد و هزینه زیادی دارد. برای این نوع کارتریج ها نباید هزینه ای پرداخت کنید.

کارتریج درجه دو

کارتریج کلاس دوم نسبت به کارتریج قبلی دارای کاغذ چاپی کمتری است.

کارتریج درجه سه

به این نوع کارتریج، شارژ مجدد نیز می گویند. استفاده می شود و رنگ این بدنه مقوایی رنگ آمیزی شده است. قابلیت چاپ کاغذ کمتر را خواهد داشت. ما این نوع کارتریج شخص ثالث را به کاربران خود توصیه نمی کنیم.